PL
PL EN DE
Napisz do nas: biuro@snapshot-studio.pl
Zadzwoń do nas w godzinach od 8:00 do 16:00 - +48 722 772 774
Strefa klienta / zaloguj się

Blog

Fotografia biznesowa – dlaczego warto zadbać o wizerunek swój i swojej marki?

Elementy wizualne są bardzo ważne z punktu widzenia współczesnego marketingu. Żyjemy w kulturze obrazkowej. Media społecznościowe i strony internetowe „wypakowane” są fotografiami różnego autoramentu, a jeśli ich nie ma lub nie prezentują zbyt wysokiej jakości, wtedy zainteresowanie danym profilem, usługą czy produktami nie będzie wysokie.


Fotografia reklamowa w biznesie


Fotografia biznesowa wizerunek Snapshot-studio Kraków


Klienci, którzy szukają w Internecie konkretnych usług lub produktów, chcą wiedzieć, z kim – mówiąc kolokwialnie – mają do czynienia. Bezosobowe wizytówki lub mało konkretne opisy znajdujące się w zakładce „O nas” raczej nie zachęcają do zagłębienia się w szczegóły oferty. Wręcz przeciwnie – jeśli brak jest takich informacji, to osoby odwiedzające daną witrynę mogą nabrać podejrzeń, czy dany przedsiębiorca jest w o ogóle godny zaufania. Skoro tak niechętnie dzieli się wiadomościami na swój temat, to może ma po prostu coś do ukrycia albo nie podchodzi do swoich potencjalnych klientów zbyt poważnie.

Oprócz warstwy tekstowej, w której znajdzie się wiele przydatnych i konkretnych danych, niezwykle ważne jest, aby zadbać o stronę wizualną serwisu. Fotografia biznesowa jest coraz prężniej rozwijającą się gałęzią fotografii, z której korzystać można na wiele sposobów. Na sesje wizerunkowe najczęściej decydują się duże firmy i korporacje zatrudniające wyśmienitych fachowców. Skoro ma się w zespole takie „gwiazdy”, to trzeba się tym koniecznie pochwalić. Profesjonalne zdjęcie w odpowiednio zaaranżowanej przestrzeni to konieczne w obecnych czasach dopełnienie takiej prezentacji. Ważne, aby jej sposób był dopasowany zarówno do wizerunku i kultury organizacyjnej w danej firmie, jak i indywidualnych cech danego pracownika. W tym celu należy z odpowiednim uprzedzeniem umówić się ze zleceniodawcą na szczegółową rozmowę, podczas której omawia się zamysł sesji wraz z doborem wnętrz, ubiorów i dodatkowych elementów.


Profesjonalna fotografia w dokumentach aplikacyjnych


Fotografia korporacyjna aplikacja snapshot-studio Warszawa


Nagminnym błędem, jaki pojawia się w wielu dokumentach aplikacyjnych (w tym także – o dziwo – na wysokie stanowiska), jest dołączanie do nich nieprofesjonalnych zdjęć. Niestety jest tak, że nawet najbogatsze doświadczenie i wspaniałe kompetencje mogą przejść niezauważone przez ręce rekrutera, jeśli pierwsze, co zauważy na przesłanym do siebie CV, do zdjęcie z wakacji, w okularach przeciwsłonecznych, przy lampce wina lub z przysłowiowym kotem. Niestety pierwsze wrażenie jest bardzo istotne, więc to, czy zamieścimy w swoim życiorysie dobre, specjalnie wykonane na jego potrzeby zdjęcie, może zaważyć na tym, czy zostaniemy zaproszeni na rozmowę. Jest to szczególnie istotne, gdy aplikuje się na stanowiska wyższego szczebla w korporacjach i dużych przedsiębiorstwach.


Fotografia biznesowa to relatywnie mało kosztowny, a przy tym bardzo skuteczny sposób na to, by zbudować profesjonalny wizerunek, zarówno firmowy, jak i osobisty.

Michał
Współzałożyciel. Specjalista ds. Marketingu i Reklamy
Ekonomista ze specjalizacją marketingu w biznesie oraz w handlu międzynarodowym. Współzałożyciel spółki Snapshot Studio. Na co dzień odpowiada za promocję i budowanie wizerunku firmy. W biznesie i w życiu kieruje się filozofią Kaizen. 

Dodaj komentarz
Wpisz imię*
 
Treść komentarza*
 
0 Komentarze
Chcesz przeczytać
coś innego?

Wróć do listy
w górę
Zgoda na pliki cookies
Witryna wykorzystuje pliki cookies. Klikając przycisk Akceptuję wszystkie, wyrażasz zgodę na to, abyśmy używali ich w celach marketingowych, w tym personalizacji reklam, analizowania ruchu na naszych stronach, a także w celach biznesowych. Więcej informacji o wykorzystywanych plikach cookies znajdziesz w naszej polityce prywatności.
Ustawienia plików cookies
Określ preferencje dotyczące wybranych rodzajów plików cookies:
toggle_on Niezbędne pliki cookies Niezbędne do funkcjonowania strony internetowej pliki cookies, które zawsze muszą być aktywne. Stosowane są w odpowiedzi na działania podejmowane na stronie, takie jak na przykład uzupełnianie formularzy, logowanie do Panelu Klienta, informacja o zgodzie lub sprzeciwie w zakresie określonych plików cookies. Ewentualna ich zmiana przez ustawienia przeglądarki może skutkować zablokowaniem pewnych elementów strony internetowej. Brak możliwości wycofania zgody.
toggle_off Funkcjonalne pliki cookies Ich rola polega na zebraniu informacji pozwalających poprawić efektywność czynności, które są prowadzone w serwisie. Dzięki tym plikom cookies możemy dostosowywać działanie strony do potrzeb i preferencji odwiedzających ją użytkowników, na przykład poprzez zapamiętanie dokonanych wyborów na naszej stronie internetowej.
toggle_off Analityczne pliki cookies Odpowiadają za zbieranie informacji o sposobie korzystania ze strony. Pozwalają lepiej zrozumieć działanie naszej witryny internetowej oraz pozyskiwać informacje na temat tego, które jej podstrony są najbardziej popularne i w jaki sposób użytkownicy poruszają się po serwisie. Dzięki tym plikom możemy lepiej dostosować serwis do oczekiwań użytkowników, zliczać wizyty i otrzymywać informacje o źródłach ruchu na naszej witrynie.
toggle_off Marketingowe pliki cookies Odpowiadają za prawidłowe działanie i optymalizację systemów związanych z działaniami reklamowymi. Informacje z tych plików mogą być udostępniane reklamodawcom, tak aby publikowane w ich serwisach reklamy były odpowiednio dopasowane do oczekiwań użytkownika. Pozwalają one na lepszą personalizację prowadzonej komunikacji.
toggle_off Społecznościowe pliki cookies Pozwalają udostępniać przygotowane przez nas treści za pośrednictwem zewnętrznych mediów społecznościowych, a także powiązać konta w takich mediach z naszą stroną i jej funkcjonalnościami. Odpowiadają również za rejestrację czynności użytkownika, a pozyskane przez nie informacje mogą być użyte na potrzeby działań reklamowych w poszczególnych mediach społecznościowych.
toggle_off Przechowywanie danych bezpieczeństwa Umożliwiają przechowywanie danych związanych z bezpieczeństwem, takich jak funkcje uwierzytelniania, zapobiegania oszustwom i ochrona użytkowników.
toggle_off Personalizacja Umożliwiają przechowywanie związane z personalizacją, np. propozycjami wideo
toggle_off Przechowywanie informacji Umożliwiają przechowywanie informacji związane z funkcjonalnością strony internetowej lub aplikacji, np. ustawienia językowe.